Interpublic Group of Companies Inc. provides advertising and marketing services world wide. It specializes in consumer advertising, digital marketing, public relations, communications planning and media buying, and specialized communications disciplines. It provides multi-channel advertising and communications and marketing services such as meeting and event production, public relations, sports and entertainment marketing, corporate and brand identity, and strategic marketing consulting to a broad list of customers across countries. Comprehensive global services are offered to multinational and local clients in markets across the world as these clients target brand building, increase in sales and market share. The company has two revenue segments, Integrated Agency Networks, comprising FCB, Lowe, McCann Worldgroup, IPG Mediabrands, digital specialist agencies and domestic integrated agencies, and Constituency Management Group, consisting of a number of specialist marketing service offerings.
Info & Links
CEO
Philippe Krakowsky
Hauptsitz
909 THIRD AVENUE NEW YORK, NY 10022, UNITED STATES
Daten bereitgestellt von Zacks Investment Research oder berechnet von FXEmpire. Alle Zahlen sind auf die nächste Dezimalstelle gerundet.
1 Die Gesamtzahl der im Umlauf befindlichen Aktien stammt aus dem zuletzt eingereichten Quartals- oder Jahresbericht.
2 Die Marktkapitalisierung wird anhand der insgesamt im Umlauf befindlichen Aktien und des letzten Aktienkurses berechnet.
3 Das EBITDA wird nach einer Methode berechnet, die von derjenigen abweichen kann, die ein Unternehmen in seiner Berichterstattung verwendet.
4 Der Streubesitz ist ein Maß für die Anzahl der Aktien, die der Öffentlichkeit zum Handel zur Verfügung stehen. Er errechnet sich aus der Anzahl der ausgegebenen und ausstehenden Aktien abzüglich der Aktien mit Verfügungsbeschränkung, die möglicherweise nicht öffentlich gehandelt werden.